måndag 31 januari 2011

ett vanligt

Det känns som att det var länge sedan jag skrev ett vanligt blogginlägg och det var det nog också, hursomhelst så får jag varva utmaningen lite med sånt här. det känns bra så.

Flytten närmar sig med storsteg och i fredags var det dags för Marias och min Hejdå-fest. vilket kalas det blev! Jag räknade vid ett tillfälle att det var 31st i min lägenhet. full fart med andra ord. Det roliga med festen var att det kom folk från alla olika håll och egentligen kände ingen någon typ, men alla hade så oerhört trevligt tillsammans. Då tycker jag det är en lyckad fest! Det blev som sagt några missöden och jag blir fortfarande ordentligt upprörd när jag tänker på det! hur full jag än skulle bli, så skulle jag alltid torka upp efter mig om jag sölar. om inte annat så ser jag till att någon annan gör det om jag nu inte skulle vara kapabel till det själv. jag tackar dock lillsofie och maria för att ni försökte styra situationen åt mig och springa runt där med svampar och trasor till höger och vänster. ni är väl för söta! Att det sedan var en sydafrikan på festen som pratade med den där fantastiskt vackra dialekten var ett stort plus. Jag saknar bara sydafrika än mer och det blir planering med Anna när jag kommer hem!
Jag bjuder på en bild från festen på finaste Nathalie och jag. Så sjukt glad att hon kom upp och hälsade på!



För tillfället så är Maria precis nu på väg upp till Övik för att entra den nya lägenheten. Vet inte riktigt hur en månad utan henne ska fungera men jag vet att tiden fram tills att jag åker upp kommer gå sjukt fort. Jag är glad att en träff med finaste Ida B Byström blev inplanerad iaf!

På torsdagkväll åker jag upp till Övik en sväng över helgen och tapetsering står på schemat. Även en liten tur till Umeå kommer att göras för att hämta hem Elvis nya kompis.


Den här bilden säger väl ändå allt?! 60 jäkla poäng för ett ord. Lycka säger jag. Total l y c k a !! Och om ni inte hajade så är svartaoliver jag!

2 kommentarer:

  1. Åh men tack snälla rara du för att jag fick komma! Det var underbart att se dig igen, alltid lika självklart fast det går så lång tid emellan gångerna! Jag värdesätter dig. <3

    SvaraRadera
  2. Det blåste upp till tapet i lördags! Miss you allready :'( /E

    SvaraRadera