onsdag 12 januari 2011

järnvägsspår

jag hade nästan precis somnat igår när jag vaknar till med ett ryck av att musiken helt plötsligt dör. jag ligger med hörlurar kopplade till datorn som jag lyssnar i eftersom mamma snarkar, och helt plötsligt dör alltså musiken. jag trodde datorn hade dött, men så var det inte. visst hade jag reagerat lite på att elvis låg och vred på dig nu och då men jag tänkte att han tvättade sig, men så var det inte heller. han hade gnagt av hörlurssladden. helt och hållet. rätt av. kul elvis, tack. en handsfree som kostar 500kr som bortkastat. snällt av dig. här köper man leksaker till dig och du gnager sönder mina. jo man tackar! det var svårt att somna om sedan utan musik och en snarkande mamma. nåväl!

elvis fick iaf som sagt en ny leksak igår och det tog 0,5 sekunder från det att vi hade ställt in möbeln tills det att han var högst upp. kommer bli en fantastiskt bra leksak åt honom som han kan klättra och fara i bäst han vill. lilla elvis!

operation "hitta sällskap åt elvis" går sådär måste jag säga. exakt ALLA fina katter är honor. och jag vill inte ha en hona. så det måste vara en hane, han måste vara långhårig och han måste vara antingen sköldpaddsfärgad, helsvart eller chokladbrun. det verkar inte existera såna katter i sverige. förutom renrasiga main coon katter som kostar 7000kr. alternativt sibiriska katter som kostar 8000. vi får se hur hela det här slutar!




Du är kvar med samma folk, kvar med samma man
Lever kvar i samma damm, och du går i samma kläder
Blir glad av samma rus, som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar