måndag 3 januari 2011

love the way you lie

jag vill bara klargöra en sak för er som läser mig blogg, att det ibland och ibland även rätt ofta så är det mkt klagomål och bitterhet i mina inlägg. men vissa pratar om det och andra skriver om det. jag är en sådan person som har behov av att skriva av mig saker. och passar det inte er så är det heller ingen som tvingat er till att läsa.

som fallet är nu iaf, så är jag bara så fruktansvärt trött på allt trams. det känns som att jag bor i en enda stor sandlåda och alla ska ner dit och tramsa. det är som att man är tillbaka i 3e klass. är det inte trams på jobbet så är det trams utanför jobbet. och jag orkar verkligen inte mer. från och med nu så lägger jag ner allting. jag känner att jag har försökt och lösa saker, fixa saker och be om ursäkt för saker men ingenting verkar hjälpa. nu är jag less på att lägga ner energi när ni andra inte tycks ha något intresse i det. ligg med vem fan ni vill, umgås med vilka ni vill, gör vad fasen ni vill. jag släpper allt det här nu, för jag orkar verkligen inte. okej?! bra! hör av er om ni är redo att lösa saker och ting innan jag flyttar. för sen är det för sent!

2011 kommer innebära många förlorade kontakter, men förhoppningsvis många kontakter som stärks och många nya. jag lovar mig själv att detta år ska det inte bli något mer trams utan funkar det inte, så funkar det inte.

2 kommentarer: