måndag 31 januari 2011

Dag 12 - I min handväska


Så var det dags för tolfte inlägget i följetongen Lär känna mig på 30 dagar,
och det handlar om: I min handväska

Jag har egentligen inte någon handväska som jag alltid använder. Visst har jag väskor och sånt men aldrig något som jag använder dagligen. Nu såhär på vintern blir det mina fickor på jackan som får vara handväska. Dom är så pass stora så det ryms sjukt mycket i dom. Jag ska dock visa er några saker som jag ALLTID har med mig, vare sig dom är i mina jackfickor eller i en väska.

Ett läppbalsam från Kibio som faktiskt konstigt nog smakar riktigt gott. Det är ett grymt vårdande läppbalsam med jojoba olja, sheasmör och extrakt från sötapelsiner
Parfymen Idylle från Guerlain, en riktigt fräsch och frisk sommaraktig doft. Ett litet doftprov på denna har jag alltid med mig.

Ett suveränt puder från Chanel som mattar ner och ger lyster till ansiktet. Dom som känner mig vet att jag väldigt ofta blir väldigt varm i ansiktet och behöver ofta bättra på sminket. Detta puder är perfekt till det!

En liten puderborste från Chanel med riktigt hår som är fantastisk att ha med sig. Tar knappt någon plats och är helt suverän!

Min mobil följer alltid med såklart. Never leave without it!

Lypsyl. Det enda som funkar mot riktigt torra läppar på mig. Chanel, guerlain, shiseido och La prairie i all ära... Men lypsyl ger alltid resultat snabbt för mig!

Sedan har jag förstås också alltid min börs med mig, men det fanns ingen bild eller nått sånt på den så det fick vara en egen punkt.


Det där är iaf produkter jag alltid har med mig när jag går utanför dörren.

1 kommentar:

  1. "börz", sparkle! tack o lov har du inte börja säga plånbok ännu :D /E

    SvaraRadera