tisdag 4 januari 2011

it's time

inatt fick jag sova 2h. insomnia deluxe. skillnaden inatt var dock att jag inte hade en puls på 120 utan var faktiskt riktigt trött, men kunde ändå inte somna. jag tackar dock söta elsir för att hon höll mig sällskap och stannade kvar så jag slapp sova ensam. sötyge är hon!

idag skulle elkillen komma och titta på min lampa. jag hoppas allt är fixat när jag kommer hem så jag äntligen kan få lite ljus i köket!

ni som vill träffa mig innan jag flyttar får se till att höra av sig så vi kan planera in något och kanske flera besök så det inte bara blir en gång. vill ju försöka hinna ses så mycket som möjligt nu när det går så man inte kommer när det är försent. nåväl, ni hajar läget.

ikväll ska jag till globen och fixa lite saker. jag hittade allting igår inför konferensen iaf så nu hoppas jag att jag tar hem vinsten! imorgon är det kortdag och sedan norrland. jag längtar till sömn. och elvis. det är tomt utan elvis i lägenheten.

trevligt att tre stycken hörde av sig igår och bad om ursäkt. synd att det var försent för alla tre dock. och synd att den fjärde som hörde av sig inte bad om ursäkt. roliga tider det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar