lördag 22 januari 2011

Dag 05 – Min dag

Så var det dags för femte inlägget i följetongen Lär känna mig på 30 dagar,
och det handlar om: Min dag


Jag kastar om lite i schemat och tar helt enkelt morgondagens inlägg och skriver idag och dagens inlägg imorgon. passar bättre för mig och det blir nog bättre text för er också.

Min dag idag började med att jag var uppe redan kl 11:00 på en lördag. Inte alls likt mig och jag blev nog lite förvirrad av det själv, med tanke på att jag tog bussen en hel timma (!!) före det jag egentligen skulle. Traskade runt lite i skärholmen för att fördriva tiden och sedan var det dags för bio. Det blev love and other drugs och jag måste säga att det var en fantastisk film. Den fick upp mina ögon på många olika sätt och dessvärre behåller jag dom tankarna för mig själv. Den gav mig mycket iaf. Nu har jag precis kommit hem, frusen och kall. Ska börja fixa mig iordning för att sedan träffa palmgrens och sofie. lite smått nervöst sådär med tanke på att jag inte träffat dom på sjukt jäkla länge, och saker och ting har ju varit som dom har varit. Jag ser dock oerhört mkt framemot det och jag har saknat dom alla sjukt mycket.

Tiden är knapp men så blir det på helger. Imorgon följer nog ett mer spännande inlägg. Håll till godo gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar