fredag 14 januari 2011

personliga persson

det känns som om det var evigheter sen jag skrev något här. då visar det sig att det var senast i onsdags? pyttsan. jag tror bloggen lurar mig.

igår blev det ett spontant besök ner till eskilstuna och det var lika trevligt som alltid! närhet uppskattas och det gjorde även frukosten och matlådan jag fick med mig på vägen. vilken fördelaktig dag!

planer för helgen då? ikväll blir det nog bara till att vara hemma och ta det lugnt. äta god mat, hänga med elvis, se på spåret och eventuellt börja se på solsidan. vi fick ju hela första säsongen i vår goodiebag från jobbet. det tackar vi för. imorgon kommer fantastiska kristoffer över på besök och det blir spelkväll med vin och käk. mysigt är ordet!

kattfronten ser mörk ut. kvinnan hörde aldrig av sig igen så dom verkar vara sålda. ser ut som att det är ont om fina, långhåriga katthanar. honor finns det gott om men inte hanar. varför blir dom mindre snygga för? nåväl. det löser sig nog.

har även funderat ut hur vi ska inreda nya lägenheten! kommer bli grymt. längtar nå jävulskt tills vi fått allting på plats och allt är klart. första mötet på samtalsbyrån är även bokat och det känns riktigt bra faktiskt. får hoppas att den nya personen är lika bra som karin var förut. det är typ bara 1,5 månad kvar. känns overkligt på något sätt. samtidigt oerhört spännande! se till att höra av er allihopa nu så vi kan bestämma någon date, för snart åker jag. kan även säga att ALLA helger i februari redan är inbokade. skulle det nu vara någon mkt speciell person som vill ses kan vi nog försöka klämma in det.

helgen4-6 februari åker jag hem till övik för att fixa lite i nya lägenheten och hälsa på elsir som nyss flyttat in. helgen därpå 11-13 blir det häng med annika och massor av vin. helgen efter det 18-20 så kommer mor och far ner och det är kurs hela helgen och sista helgen 25-27 så är det packning för hela slanten som gäller. så det är som sagt till att snart börja planera in något!



Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är

jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

1 kommentar:

  1. Tycker bloggen om att luras eller va ær dennes probleeeeheeem?

    SvaraRadera