fredag 7 januari 2011

this time

så var norrlandsresorna slut för ett tag framöver nu. i onsdags var det släktträff och spelkväll för hela slanten! paketleken, allsång med cube, musiktävling och TP. mor och jag var på samma lag på allsång spelet. när vi vunnit första omgången var dom andra så långt efter så vi fick plocka på oss 5 extrakort så dom skulle hinna ikapp. vi vann ändå. jag förstår att det inte är så roligt för dom andra när vi är på samma lag. musiktävlingen gick fantastiskt bra och jag hoppas den var uppskattad. jag la till en låt till intron på slutet för jockes skull, det var jay smiths vinnarlåt och när jag spelat 1,5 sekund så ställde han sig upp och sjöng den. ingen annan var så snabb som han var. sedan följde en TP team match där det faktiskt blev oavgjort. lite bättre lagfördelning denna gång som yttrade sig i ett just jämt resultat. jag tackar för en fantastiskt rolig kväll!

ser ut som att det blir en helg ensam hemma vilket inte alls känns så trevligt. men finns inte mkt att göra åt det. ikväll blir det iaf gomiddag och på spåret!




Jag tror de lugnar sig nu
Alla tvära kast
Det lilla hjärtat, det pulserar än

Jag har suttit här och lyssnat
till en sträng som brast
Nu har jag lust att ta ton igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar