måndag 17 januari 2011

I try to say goodbye

jag blir irriterad, förbannad och frustrerad när jag tänker på hela situationen. att det inte verkar bli mer än såhär. det känns trist och tråkigt. som att allting bara är bortkastat. och det som stör mig allra mest är att det inte verkar bekomma dig. nåväl. jag vet inte vad jag ska göra bara. jag kan inte prata med dig och skriver jag om det här så blir du förbannad. lite moment 22 ungefär. pest eller kolera.

helgen har varit fantastisk iaf! tycker det är rätt häftigt att på dom tre senaste resorna i på spåret så har jag varit på alla tre resmålen. Kapstaden, Singapore och Miami. rätt häftigt att dom även valde att visa ifrån Miami Ink. sjukt glad att jag gjorde en tatuering där. i lördags kom K över på besök. blev lite champagne, film och ostkrokar. alltid lika mysigt i hans närhet. funderar på hur det kommer bli när jag flyttar hem och visst kommer jag sakna alla spelkvällar. men han har lovat att hälsa på oss däruppe!

ikväll ska jag iaf träffa elsir och styra upp lite fler saker inför flytten. kontrakt skall skrivas mellan oss två, fixa iordning alla pengar osv. känns sjukt länge sen jag träffade elsir nu. saknar na! hoppas på en träff med rebecka snart också. vi har mkt att prata om!

saknar el maco en jäkla massa också. känns så trist att det har blivit som det blivit när man tänker tillbaka på hur sjukt roligt vi haft tillsammans. alla galna upptåg, utflykter och fester. inte minst alla ölspel. bernhard finns kvar hemma iaf och han låter hälsa att han också saknar alla fester. jag hoppas vi ses snart!




I rispan från min vrede,
ska jag sätta jord och så,
i skuggan av din stolthet
ska jag resa mig och gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar