måndag 3 januari 2011

ångest deluxe

tror inte jag har haft sån här ångest på jag vet inte hur länge. jag ville inte alls åka tillbaka till sthlm igår. jag vill inte alls vara här. men det är två månader kvar nu, jag hoppas dom går fort.

från att ha sovit minst 13h per natt till att sova 3h inatt var väl sisådär om jag får säga det själv. jag är sur, trött, grinig och irriterad. jag hade oerhört svårt för att somna igår och klockan blev runt nästan halv två när jag lyckades somna. kl 2 vaknade jag av ett jäkla liv utanför och det var då 3 snubbar som höll på att slå ner en annan kille. polisen kom och det blev en natt liknande hela havet stormar. att försöka somna med en puls på 120 är ingen enkel sak, det lovar jag. välkommen tillbaka till sthlm!

elvis gjorde nog det sötaste någonsin för några dagar sedan. han har ju haft ett jäkla liv för sig nu när han varit hemma i norr. han har jagat gustav och hugo och attackerat dom så fort han kunnat. det har varit hans speciella sätt att hälsa på. för någon dag sedan då jag låg i soffan med gustav så kom elvis som vanligt och skulle försöka hälsa på gustav. jag tänkte då att jag skulle hålla fast gustav så att elvis en gång för alla fick hälsa på honom. så fort elvis närmade sig så började gustav morra, fräsa och försöka klösa men jag höll fast honom så elvis fick snusa. när jag trodde att elvis skulle bita honom i örat så gjorde han världens sötaste grej. han började tvätta gustavs päls och på en gång slutade gustav att morra. det går inte ens att förstå hur gulligt det där egentligen var. när elsir och jag har flyttat till nya placet så ska elvis få en kompis. det är ett som är säkert.

ikväll kommer elsir och sover hos mig. räddaren i nöden! imorgon blir det att fixa utklädnaden för konferensen och på onsdag åker jag hem igen för att åka ner på torsdag igen. helgen är oplanerad så vi får se vad den erbjuder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar