fredag 21 januari 2011

Dag 04 - Det här åt jag idag

Så var det dags för fjärde inlägget i följetongen Lär känna mig på 30 dagar,
och det handlar om: Det här åt jag idag


Frukost: 3 knäckebrödsmackor med skinka och ett glas c-vitamin

Lunch:
Isbergssallad, ruccolasallad, carambole, päron, pinjenötter, ceranoskinka och chevreost. toppat med lite hallonbalsamicodressing.

Middag:
Kommer att bli potatis och grönsaker i ugnen, vitlökssmör, smörstekta kantareller och fläskfilé

Tyvärr har jag inga bilder på detta så ni får helt enkelt visualisera er. Eftersom inlägget i sig blev så kort så följer ett vanligt nedan.

___________________________________

Först och främst så vill jag tacka alla ni som har gett mig så fina kommentarer om mitt tidigare inlägg. Om det är något som gör mig glad så är det just kommentarer, vad som än står där. Så ni får mer än gärna fortsätta med detta och jag ska försöka fortsätta att bjuda på bra läsning.

Sedan kan jag meddela alla nyfikna att en kompis till Elvis nu är funnen. Vi vet inte ännu om det är en hona eller hane men det visar sig snart, det lutar dock åt en hona. Det känns riktigt bra iaf och om 2v så hämtar jag honom från samma ställe som Elvis, alltså Umeå. Tänka sig vad kattvärlden är liten. Gällande namn så kommer det bli Ester om det är en tjej och blir det en hane så har jag ingen aning. Förslag är varmt välkomna.




Ikväll ser det ut att bli en lugn kväll hemma med god mat, på spåret, nån film och sällskap av elvis.

1 kommentar:

  1. Vi vet inte ännu om det är en hona eller hane men det visar sig snart, det lutar dock åt en hona. Det känns riktigt bra iaf och om 2v så hämtar jag honom från samma ställe som Elvis...

    Du tror att det är en hona, men du ska hämta HAN ifrån samma ställe som Elvis. haha ;) sötyge! /E

    SvaraRadera