tisdag 1 februari 2011

Dag 13 - Min favoritlåt

Så var det dags för trettonde inlägget i följetongen Lär känna mig på 30 dagar,
och det handlar om: Min Favoritlåt


Som de flesta vet och säkert läst tidigare så är min absoluta favoritlåt Elegi med Lars Winnerbäck. En låt som jag kan lyssna på vid alla tillfällen. Den ger mig hopp, jag fylls med glädje, den hjälper mig bearbeta tunga saker, jag får ur mig känslor... Den löser alla problem och den kommer alltid att betyda mest för mig.

Men för att ta en annan låt, som kanske är min favoritlåt då jag behöver peppning, en extra boost, bli på bra humör osv.. Så är det Bryan Adams låt We're gonna win. Den låten har lyssnats på när jag blivit piercad (på hög volym och repeat), på uppladdning innan matcher, när jag tränat, på fester osv. Jag blir så oerhört pepp av den låten och texten så det är sjukt. Jag rekommenderar verkligen alla att höra den!

och eftersom datorn på Håvgatan 25 inte förstår hur man klistrar in saker i detta inlägg så kan jag endast dela med mig av länkar till dessa låtar.



3 kommentarer:

  1. Det va precis det jag menade. Man kommer aldrig bli nöjd med svaret :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jaa.. mitt minne till just den Bryan Adams låten är nog när vi skulle åka och pierca oss! Det kommer jag aldrig glömma! TAXI!!! *asg*

    SvaraRadera
  3. hahahah jag kommer inte glömma det heller, sjukt galen grej egentligen. men pizzan var god :D

    SvaraRadera