söndag 27 februari 2011

Hjärter dam

efter många påtryckningar från höger och vänster, speciellt norrifrån, så slänger jag in ett litet blogginlägg såhär på kvällskvisten. Jag vet att uppdateringarna har varit dåliga men som sagt, de ä mycke nu.

tiden bara rinner iväg och snart är det dags för flytten. endast en vecka kvarstår nu här i storstan och det känns fantastiskt. allt det härliga och fantastiska med sthlm har liksom regn en varm sommardag sakta avdunstat och nu kvarstår endast dimma känns det som. just nu funkar inte sthlm i mitt liv och man vet aldrig om jag en dag återvänder eller om jag nu kommer hålla mig kvar i norrland. jag längtar hem iaf, det är ett som är säkert.

helgen som nu är över har varit den mest fantastiska på väldigt väldigt lång tid. jag önskar att alla helger kunde vara såhär. I fredags besökte jag Uppsala för att träffa mina kära vänner Ida och Martin och vilket kärt återseende det var. Så otroligt mycket skratt och värme det är när man är med dom två. Vi hade så fantastiskt trevligt och det var många gamla minnen från skoltiden som dök upp, det är så trist bara att vi faktiskt ses så sällan som vi gör men vi ta verkligen igen all förlorad tid när vi väl ses. Igår var det dags för den stora överraskningen jag planerat för Kristoffer och det verkade som att den blev riktigt uppskattad. Det blev iaf en otroligt mysig kväll med honom och jag kommer sakna honom så otroligt mkt nu när jag åker. Jag hoppas dock att han håller sitt löfte om en norrlandssemester till sommaren! miss you love.

Imorgon ska jag träffa lilla sofie och det känns riktigt trevligt, sedan resten av veckan kommer det bli många luncher med kollegor och mycket packning. i helgen gäller det som sagt.




Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig

Det sägs att kärlek lovart stort men håller tunt
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt
Det är sagt av nån stackare som aldrig ramlat runt
Med dig, med dig, med dig

1 kommentar:

  1. Påtryckning från mig, från mig, från mig. Snart är du här med mig, med mig, med mig!

    Jenni kom häääm.

    SvaraRadera