måndag 28 februari 2011

ain't no reason

Elsir gav nog den roligaste kommentaren på väldigt länge i förra inlägget, credit ska hon ha för det och även ett stort grattis på sin namnsdag idag. Ber om ursäkt att jag glömde bort att du egentligen heter Maria. skämmes på mig!

idag var söta lilla Sofie på besök och jag trodde hon hade gått vilse när hon 45min efter att hon skickat sms om att hon klivit av vid globen fortfarande inte dykt upp hemma hos mig. När hon väl gjorde det hade hon med sig världens finaste krya-på-dig blommor. hur söt får man vara?! så himla gulligt. tack så otroligt mycket vännen!




jag som verkligen hade sett framemot denna vecka på jobbet och sen så börjar den såhär. 39graders feber och öroninflammation vaknade jag upp med kl 4 imorse. trodde fasen att det bara var småbarn som fick sånt där men tydligen inte. jag verkar ju ska drabbas av allt så varför inte slänga in öroninflammation på ett hörn också. klippkort på vårdcentralen snart! får hoppas febern går ner snart bara så jag kan pallra mig iväg till jobbet och ha mina luncher.

trots sjukdomar så har jag ändå ett leende på mina läppar efter helgen som var. kan nog inte riktigt smälta det ännu. så fantastiskt på alla sätt och vis. Han är så fantastisk på alla sätt och vis. Jag är så galet kär. Big time.

1 kommentar:

  1. I'll allways be your Elsir :)

    Toto, creds till mig..? Nu kom glädjetår'n :')

    SvaraRadera