måndag 28 september 2009

rose of my heart

helgen har verkligen varit toppen.
papps har vart på besök och det är alltid lika trevligt. fredagskvällen var oerhört lugn, och på lördag var det dags för hockey. fullsatt i hovet och forsberg avgjorde matchen. kan inte bli bättre! igår var det matchdax och jag fick göra säsongens första mål, och ett grymt snyggt sådant också. dock så fet förlorade vi ändå. big time. men det kan bara bli bättre!

annars så har mor och far åkt iväg en vecka till härliga new york och lämnat mig här hemma. med ica kortet. trevligt! synd att man inte kan köpa flygresor på ett sånt.

förutom det känner jag mig bara allmänt less på människor. kanske lika less på mig själv. att jag prioriterar dom högre än vad dom prioriterar mig. och att jag sedan blir så besviken varje gång jag upptäcker hur pass mkt högre jag prioriterar dom. jag måste verkligen börja skärpa mig. jag måste helt enkelt sluta bry mig. eller kanske inte så heller, men bry mig på samma nivå. om jag uttrycker mig så. så himla tråkigt att jag lägger ner så oerhört mkt energi på er, medans det känns som att ni prioriterar er energi på något helt annat. jag får helt enkelt ta mig i kragen ännu en gång.


jag gjorde ju iaf mål. och det var kul. i krysset dessutom. nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar