tisdag 8 september 2009

idol 2009

alltså, jag bara älskar idol. FYFAN VAD JAG ÄLSKAR IDOL!!!
alla borde nån gång få uppleva en idolkväll med mig. ni skulle skratta tills ni fick kramp i magen, men det bjuder jag på! jag blir helt lyrisk. jag vet inte vad som händer med mig men jag blir helt galen. antingen hoppar jag upp och ner i soffan och jublar och gråter glädjetårar om vartannat, eller så skrattar jag så jag knappt kan andas, eller så sitter jag och gömmer ansiktet i händerna och vågar knappt titta. jag verkligen lever mig in i idol till 110%. och kvällen ikväll var inte olika någon annan. jonte myra kommer klättra högt, det är en sak som är säkert. vilken jävla lirare. vilken artist. vilket fantastiskt första avsnitt av idol 2009. jag bara älskar idol. om ni nu skulle ha undgått det på något sätt.
jag funderar starkt på att söka till idol, göra bort mig nått så fruktansvärt, komma ut gråtandes och få en fet kram av jihde. fattar ni va värt det skulle vara!! jihde. mumma!


imorgon är det dags igen.
idol 2009!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar