torsdag 10 september 2009

pokerface

som den idolälskande tjej jag är, måste jag ju bara kommentera programmet igår också.
alltså, jag säger bara jonathan & martin! vilka jävla lirare. haha. så fruktansvärt klockrena! dom lurade brallorna av mig också, som bagge så vackert uttryckte det. G som jag såg programmet med sa på en gång att dom spelade, jag trodde inte på honom för fem öre. men ack så rätt han hade! jag vart riktigt fet lurad av dom.

det var iaf en riktigt mysig kväll igår, och jag hoppas det blir en deja vu av det hela snart igen.
sverige matchen sög nått så fruktansvärt, och vinner man på ett jävla självmål, så tycker jag att man inte ska vinna överhuvudtaget. ni ska fan prestera så mkt bättre än sådär mot Malta. era skitstövlar.

ikväll är det dags för träning igen och jag har styrt om lite i utrustningen. jag har ju som sagt för ett tag sedan fått en helt ny klubba av pappa som är alldeles underbar. att skjuta med. men inte att passa med. inte ett enda pass gick ju fram i måndags, så jag tänkte som såhär: att ikväll ska jag prova lira med min gamla klubba och se hur det går och eventuellt hoppas på bättre passningar. på matchen på lördag tar jag min nya klubba eftersom jag förhoppningsvis kommer få ta mer skott då. och då passar nog min nya klubba bättre. vi får se hur det går helt enkelt.


Och Johanna lever. det känns tryggt måste jag säga!
Hopaps vi ses nästa fredag nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar