fredag 25 september 2009

down

jag har nu skapat ramaskri på jobbet, genom att komma med... hör nu... tredje-dagen-smink. jag måste seriöst vara sämst. jag orkar ingenting på morgonen. jag är så fruktansvärt trött så det finns inte!! jag ställde väckaren på 6 imorse, för att kliva upp och duscha, fixa håret, ta bort sminket osv. halv åtta klev jag upp, slet åt mig nå kläder, satte upp håret och gick. ni förstår grejen? jag är dödstrött på morgonen. eva är helt chockad över min prestation. hon förstår inte hur det fortfarande kan se så bra ut fast jag haft det i tre dagar. hon är verkligen helt oförstående. jag vet inte ens hur det ser ut. jag var för trött för att titta mig i spegeln.

träningen igår då ? gick så jäkla fint. kvällens skräll var nog att jag skulle lira forward tydligen. tränaren fick nån fix idé. men jag fick till och med till ett mål så alltför dåligt gick det ju inte. men jag hoppas verkligen det blir backposition på söndag. jag känner mig inte alls lika hemma som forward.

sen måste jag bara påpeka att jag älskar tres nya radio reklam! den är så jäkla skön. ungefär som hon på russin paketen!
- hä gå undan. oj oj.
haha! den är så jag. jag älskar't!

ikväll kommer papps. det blir trevligt! och imorgon ska vi på hockey. det blir också trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar