onsdag 16 september 2009

bagge for president

kursen igår var över förväntan faktiskt. det känns riktigt bra det här och det kommer bara bli mer och mer intressant. fick en förhandstitt på kommande schema igår, och jag ser verkligen framemot detta. jag fick iaf 10poäng igår, och vann därmed den kursen. det ni! föreläsaren blev mäkta imponerad. nånstans önskar man väl kanske att jag inte hade vetat svaret, men 10poäng är inte dumt!

och jag kunde inte hålla mig ifrån idol. jag var tvungen att se det igår när jag kom hem. så imorse var jag död. men jag får skylla mig själv. jag älskar ju idol. igår var typ det bästa avsnittet ever. det ägde, totalt!! jag ser framemot kvällens avsnitt. då blir det mys på hög nivå. enda lugna kvällen hemma på länge känns det som. så det blir god mat, kanske lite popcorn (läs: definitivt), och kanske besök av marcus. det blir trevligt! han ska för första gången få uppleva en idolkväll med jenny. det är inte alla förunnat. eller hur man nu säger.

norrland till helgen iaf, gud vad jag längtar!!
jag saknar min tjockis så mkt så ja vet inte vart jag ska ta vägen. min lilla bus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar