måndag 14 september 2009

when love takes over

du är så jävla konstig. du är helt omöjlig att läsa. typ som koranen, man får börja bakifrån. med en himla massa kapitel där det bara står massa trams. men ibland kommer det fram en liten glimt, för att sedan bli till massa oläsbart trams igen. jag vet inte hur jag ska tyda dig. det kanske inte ens finns något att tyda? jag vill att du ska veta vad jag tänker. men jag vågar inte säga det till dig. kan inte du försöka läsa mig? jag är däremot som en barnbok. enkel att läsa, mycket bilder och knappt någon text. man förstår det viktigaste utifrån bilderna helt enkelt. om jag bara kunde förstå. om du bara ville.

It's complicated, it always is, that's just the way it goes
Feels like I've waited so long for this, I wonder if it shows?
Head under water now I can breath, it never felt so good.
Cause I can feel it coming over me I wouldn't stop it if I could

When love takes over, yeah
You know you can't deny
When love takes over, yeah
Cause soemthing's here tonight



helgen har iaf varit alldeles toppen. mycket trevligt besök av P i fredags, hoppas det blir fler gånger! Lördagen bjöd på en match i total katastrof, men kul var det iaf. och kväll bjöd på sällskap i form av mikaela med middag och sedan film med chips och dipp. oerhört mysigt och trevligt! söndagen var lugn, sov 14,5h och kändes väldigt behövligt. ikväll väntar en ny träning, känns riktigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar