tisdag 8 september 2009

a la carte

igår var det dags för första träningen på plan. jag gjorde en så oerhört katastrofal träning så det finns inte, men det var kul ändå. lite får man ju allt bjuda på sig själv. det var ju ändå som sagt första träningen. och på lördag har vi vår första match. haha. fattar ni? redan på lördag har vi vår första match!! hur fan ska det gå? mot ett lag som gick ner från div 2, och vi har gått upp från div 4. hahaha! jag kände mig iaf som en treåring med klubba på plan som sprang runt och inte hade en aning om vad man höll på med. sjukt bortkommen. men ja, vi ser väl. kul som fasen är det iaf och det känns riktigt nice att vara igång igen!

jag har en till ovana måste jag säga. jag bara älskar idol. tv programmet idol alltså. jag kan inte hjälpa det, men jag är helt förälskad i programmet. först är det ju bara så himla roligt att se alla idioter som gör bort sig i tv, men sen är det ju så himla kul att följa dom som är så fantastiskt duktiga och se hur långt dom kommer. sen att man skulle kunna göra mycket för att få ligga med andreas gör ju inte programmet direkt sämre heller. och nej, han är inte sådär speciellt snygg som alla framställer honom som... men hans blick, mina damer och herrar. det är hans blick!!!


jag längtar till imorgon. det kommer bli trevligt.
sen längtar jag till torsdag. då är det träning.
jag längtar till fredag också, det kommer bli hett.
och lördag får jag inte glömma. det längtar jag också till. då är det ju match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar