torsdag 24 september 2009

min busschaufför

jag verkligen älskar att åka buss i sthlm. jag tycker det är så trevligt. det är mysigt liksom. man får se saker och ting och dessutom har man dagsljus. jag kan ibland åka en lång omväg bara för att få åka buss. för det är så trevligt. men jag har aldrig påstått att jag är normal heller. jag vet. sedan kan jag vänta på att tre tåg åker förbi mig, om det är mkt folk i dem. jag verkligen hatar att stå och trängas och det är varmt och folk ska förbi hit och dit. jag bara hatar det. så då kan jag vänta hur länge som helst på ett tåg där det är mindre folk. jag är knäpp, jag vet. jag är helt enkelt inte någon "stockholmare".

och alla mina idoler gick vidare igår i idol. ikväll blir det spännande! får se vilka som klarar att hålla nerverna i styr. jag hoppas som sagt på kalle kanin. och erik. och bögen. och resa, bara för att hon inte kan prata svenska men sjunger som en gud. och icke att förglömma - piotr!!

imorse försov jag mig. det var ju inge vidare. ännu sämre att jag glömde mina innebandyklubbor också. hinner knappt ta mig hem innan jag ska vara på träningen typ. det känns sådär! vi får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar