fredag 11 september 2009

kalle kanin och jonte myra.

calle calle cutta cutta eoooow eooooow!!

jag sitter på jobbet och har nyss sett gårdagens avsnitt av idol. fy tänker ni, men det skiter jag i! jag sitter här med chills över hela min kropp och en kollega kom in och frågade om jag grät, jag skyllde på att jag precis hade nyst. vilken artist, vilken man, vilken kille... vilken kalle!!
calle kanin och jonte myra, ni kommer gå långt! ni har min röst.

sen måste jag bara säga att jag älskar bagge. om jag fick gifta mig med honom hade jag gift mig på en gång. fattar ni vilket roligt giftermål det hade blivit? vilken karl den där bagge är alltså. så fruktansvärt rolig, skön och helt enkelt bara så jävla grym. i love him!!!


och den där jihde...... mmmmmmmmmmmm, marabou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar