tisdag 15 september 2009

to be hold

just jah, jag glömde ju faktiskt säga en sak.
jag kommer missa idol ikväll :( det gör ont i magen bara jag tänker på det.

ikväll ska jag på en kurs. jag ska ju bli volontär kanske man kan säga, i BOJ.
Brottsofferjouren. Där jag alltså ska arbeta frivilligt. och då behöver jag gå en kurs så jag lär mig några av grunderna hur dom arbetar osv. Vad dom har för samarbete med polisen, åklagare och andra myndigheter. Hur man hanterar krissituationer, brottsoffer osv. Kommer bli oerhört intressant faktiskt. denna kurs är då en gång i veckan i sammanlagt 4v och avslutas med en helg på ett skärgårdshotell och sedan är man färdigutbildad. Med min egen erfarenhet så tror jag att jag kommer ha mycket att tillföra, och jag kommer att lära mig oerhört mycket. Så det känns riktigt spännande faktiskt. ser framemot det hela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar