fredag 2 oktober 2009

stjärnor

den här veckan har minst sagt varit fartfylld. hinner knappt med mig själv och folk blir arga för att jag inte sitter på msn. seriöst?! när jag för en gångs skull har lyckats skaffa mig något typ av liv kan ni väl vara lite glada? jag finns på mobilen som alltid. så sluta vara så sura nu!!

dom två senaste dagarna har jag suttit på halvårspresentationer på jobbet, vilket innebär att vi presenterar nästa års nyheter och lanseringar av dofter, hudvård och makeup för åhléns. där vi får känna, lukta och spana in dom nya produkterna. kan ju säga som så att Chanels vårlook kommer slå STORT. riktigt stort menar jag nu. sedan finns det självklart några grymt intressant dofter. håll utkik på sarah jessica parker och tacchini för er tjejer och på davidoff för er killar. det kommer bli oerhört bra!

imorgon är det dags för match igen, och denna gång ska jag lira back. det känns tryggt. jag är liksom en back. även afst jag gjorde en grym insats som forward, så är jag en back. och jag tror han kände att det fattades någon stabil back förra matchen då vi släppte in 11 mål. målvakten om inte annat kände det. så det känns tryggt! denna gång lirar vi mot ekerö. vi får se hur det går.

och på söndag kommer mamma och pappa hem igen. även om jag bor långt ifrån dom när dom är hemma, så känns det ändå att dom är borta. jag saknar dom. men jag vet att dom har det roligt. och det är dom värda!

idag får jag besök också. det ska faktiskt bli oerhört trevligt. det var väl en si sådär 5 år sedan ungefär sen vi sågs. men det ska bli mysigt. kul :)

sen kan jag bara tillägga att idioten har fått en helt ny betydelse efter igår.
det måste ju ha varit en oerhört smart person, som faktiskt kom på namnet idioten. han har ju verkligen fattat innebörden av övningen.
fyfan säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar