torsdag 29 oktober 2009

darin

I still see your beautiful as you were
Like the winds you blow me away
To the dreams
That's where I meet you
I never wanna wake up

Wish we could stay here
In this moment
'Cause I miss you

Watching the seasons fly
Going around in circles
Why, why you left me all alone
Thinking why you can't come home
The nights are killing me
Without you baby I can't sleep
You took my heart out, kept it well
Now you're gone.

Darin

Ni som inte hört den, ladda hem den!
Darin - Seasons fly


jag tycker det är tråkigt att du beter dig som du gör. ena sekunden är du här och nästa sekund är du borta. jag saknar tiden som var förut, tiden som var i somras. vad hände med den? du som inte ville förstöra något sa du, men det är precis vad du har gjort. inte jag. är det ditt val?

ikväll kommer mami. vi ska leta efter maskar. jag har fått fler inneboende hos mig tydligen. maskar. vet inte hur kul sånt är på en skala men. vart fasen kommer dom ifrån liksom? äckligt är det iaf. men mamma fixar biffen!

imorgon gäller det. äntligen. snart är det dags! jag längtar så jag har nästan ont i magen. sen kommer tobbe trollkarl på besök också. det blir trevligt. mkt trevligt! han och hans polare ska tydligen på konsert. och jag på lagfest. fullast vinner! vem tror ni?

och på lördag blir det myskväll ute i vaxholm med damerna. ja det låter ju finare än tanterna tänkte jag. lite ödmjuk får man ju allt vara. men det blir trevligt.

och på söndag är det matchdax. jag är redan taggad! nu är det fan i mig dags för en vinst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar