onsdag 21 oktober 2009

ugly betty

igår var det min tv-kväll. och det slår mig, ju mer jag tittar på henne, att jag är som hon. jag är ugly betty.

hon - klassas som nörd, lite halvful, ingen vidare klädstil, jobbar på en stor moderedaktion där alla ser ut som modeller. helt enkelt företagets lilla svarta får.

jag - klassas som nörd, lite halv ful, ingen vidare klädstil, jobbar på ett stort kosmetikföretag där alla ser ut som modeller. helt enkelt företagets lilla svarta får.

ser ni likheterna? jag är precis som henne. hon är en sån person som aldrig vill göra någon besviken, det är en av hennes största farhågor. hellre kan hon sätta sig själv i en dum sits än att göra någon besviken. det är bland det värsta som finns. jag är precis likadan. ibland kan jag ha en sån rädsla över att ha gjort någon besviken så jag får ont i magen. jag vill alltid vara alla till lags. precis som betty. skulle vilja träffa den där betty nångång. tror vi skulle ha roligt ihop.


denna morgon hade verkligen kunnat börja bättre. jag har gjort något utav det värsta som finns. iaf för mig. jag vill inte uppleva det igen. det är så hemskt så jag finner inte ord för det. tur mamma finns iaf. förlåt om jag väckte dig, men jag tror du förstår. jag skakar fortfarande.

ikväll är det greys anatomy iaf. det blir bra.
jag tycker fortfarande om min filt lika mkt.

1 kommentar:

  1. Du är inte ens "lite ful", you're gorgeous =)
    /O

    SvaraRadera