tisdag 20 oktober 2009

nynäshamn

då var en helg avverkad i nynäshamn. full fart kan man säga!
det var dags för avslutning på min kurs med BOJ. jag hade faktiskt inte så höga förväntningar, trodde i ärlighetens namn att det skulle bli rätt trist faktiskt. hade ju bara fått hyffsad kontakt med två tjejer där och sen inte så mkt mer, och när bara en av dom skulle stanna kvar och sova över så tänkte jag att jag tar med mig en chipspåse och hoppas på att det går nått bra på tv. jag har fortfarande kvar chipspåsen. vilken lördagskväll det blev!

efter föreläsningar tidigare på dagen var det dags för middag på kvällen, den höll till nere i hamnen på en super mysig restaurang och det var nog där det hela började. det var där planerna startades.

det började med två öl i konferensrummet. slutade väl på ungefär 7st öl. vi hade mkt trevligt där. var ett gäng på ungefär 22st som satt där och diskuterade och filosoferade. sedan kom den briljanta idén att vi skulle ut på krogen. och jag bangar ju aldrig på sånt. så där blev det ett antal fler öl. och drinkar. och cider. man måste ju passa på när det var 2 för 1. konstigt nog gällde det erbjudandet bara mig. förstår inte riktigt varför. men gladast var nog räven! när vi sedan upptäckte efter några timmar att det bara var vi där, så drog vi iväg till ett annat ställe. där var det minst sagt fullfart. drinkarna yrde omkring, eller var det jag som gjorde det? planterade blommor och byggde ett dansgolv i en lounge. jag var i full fart. men kul hade vi. och kul hade dom andra. hellre ökänd än okänd, eller hur lisa?

morgonen därpå var ju mindre roligt kan man säga. men det behöver vi inte gå in mer på. pallade mig igenom dom sista föreläsningarna iaf och sedan åkte jag hem till K och mös resten av kvällen på soffan.

annars händer inte mkt mer i veckan. inget speciellt planerat varken i veckan eller till helgen. känns riktigt skönt faktiskt. så får se vad som dyker upp.




jag har svårt att sluta tänka på Dig iaf. bara så du vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar