tisdag 13 oktober 2009

halsduk

jag bara älskar min nya filt. den är så underbar så det finns inte. alla borde få ha en sådan filt! jag unnar verkligen alla det. den finns på lagerhaus, kostar 299kr. värt vartenda öre!

nyss talade jag med en privatperson på jobbet som förde hela samtalet själv. jag fick inte en endaste syl i vädret. såna kunder gillar vi. fler såna tack! men syl egentligen är väl ett väldigt konstigt ord? syl. en syl i vädret. vad menar man med det egentligen? man säger ju inte direkt; nej jag sa endast några sylar till honom ute på krogen. man säger ju ord. fast ändå syl. märkligt det där!

ikväll förstå, är det en alldeles underbar kväll! ikväll börjar min tv-kväll på femma. tisdagar är heliga dagar för mig. först kl åtta är det ugly betty och sedan kl nio är det dags för desperate housewifes. det kan inte bli bättre. jag tycker om tisdagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar