fredag 30 oktober 2009

festernas fest

men vi kan börja med träningen igår, den var minst sagt intressant.
jag vart dessvärre tvungen att stå över en övning då mina ben inte riktigt höll. har så fruktansvärt ont i benhinnorna, men jag tänkte att jag iaf kunde spela lite på slutet av träningen. lattja lite. det blev inte riktigt så. min tränare fick nån knäpp igår.

- Jenny, du ska lira center idag!
en minuts tystnad, jag tänker efter på vad han precis sagt
- Ursäkta.... center ?!?!?!?!?! vad i hela friden gör en sån?!?!?!?
- Ja men det vet du jenny!
- Jag har aldrig i hela mitt liv spelat center. jag har inte den blekaste aning om vad en sådan gör på plan. än mindre vart en sån ska vara.
- Det där fixar du! nu spelar vi.

så mycket tips från coachen fick jag. vi började iaf spela och jag satte dit två mål i krysset. vi vann sedan också med mina två mål mot noll.

- Det är SÅ en center ska spela Jenny!

det gick rätt bra faktiskt. skotten var väl sisådär, men mina pass! ohh, dom var top notch. lite måste man ju ändå få stoltsera. dom var bara så himla grymma igår!


ikväll mina damer och herrar, ikväll är det dags!! den efterlängtade lagfesten! den kommer bli så grym. det kommer bli så mycket sprit, och så mycket fylla. fullast vinner, eller hur? jag förlorar aldrig! det är ikväll det gäller. det är ikväll det är all in. håll i hatten mina damer och herrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar