fredag 16 oktober 2009

idol

som de flesta vet så är jag ju helt galen i idol.
så jag har nu börjat läsa några av deras bloggar.
och ikväll är det ju dags för Michael jackson tema.

en av mina favoriter är Rabih, han som steker hamburgare från lycksele.
visst, han kanske inte har den starkaste rösten.. men fyfan så charmig karln är alltså! smälter bara jag tittar på honom. så skön stil.

och som de flesta kanske inte vet, så var det Michael jacksons dubbelalbum thriller som var den absolut första riktiga skivan jag någonsin köpte. då gick jag i andra klass. min absoluta favorit låt från michael genom tiderna, har alltid varit och kommer alltid att vara you are not alone. jag ryser varje gång jag hör den, och den låten skall spelas på mitt bröllop. den är så fruktansvärt vacker.

och då visar det sig, att Rabih, ska sjunga just denna låt ikväll.
jag är dessvärre lite skeptisk till detta, hur det ska sluta. antingen så kommer han falla pladask, eller så kommer det bli en stor succé. jag hoppas såklart på det sistnämnda, men jag tror att fallet blir svårt. men det återstår att se.

1 kommentar:

  1. hejsan gumman nej jag visste inte att du bodde i sthlm numera men det hade varit trevligt om vi kunde göra det (: mvh Max

    SvaraRadera