måndag 26 oktober 2009

cheetah

Oskar säger att jag har fuskat. jag ser det mer som att jag.... stödjer butikerna. saken är den att jag har köpt julmust. förstår ni så underbart?! det finns redan ute i butikerna. jag drack en liter julmust igår. typ. kanske inte fullt en liter, men nästan. det är så fruktansvärt jul-aktigt och gott! då tycker Oskar att jag är knäpp som har gjort det. och det är jag säkert. men tänk om såna som jag inte fanns, vem skulle då köpa julmusten? nej just det. och då skulle butikerna stå där med en himla stor förlust. så egentligen är det butikerna som borde tacka mig. tycker jag iaf.


helgen då ? det är nog bättre att jag lämnar den utanför det hela. men vi kan sammanfatta den med en mening:
"om jag skulle kasta öl på alla som jag inte fått ligga med, herregud så mycket öl jag hade fått kasta då"

vi kan lämna det så. det blir nog bäst! det var iaf sjukt roligt att träffa maria igen. vi kener vad vi kener! hahaha. hon är helt enkelt så jävla grym!

på torsdag kommer mamma också. jag saknar mamma. det blir trevligt att hon kommer ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar