söndag 4 oktober 2009

shoreline

då var det dags då. att än en gång bli bevisad hur elaka människor är. dags för min andra anmälan. eller egentligen min typ 17e om man ska räkna med alla gånger jag anmält min mobil stulen, men min andra riktiga anmälan. den här gången handlar det om bilder på mig som någon har lagt ut på internet. opassande bilder på en väldigt opassande sida. bilder som togs när man var en sådär 15 år gammal. ung och dum med andra ord. brist på självförtroende och ett skrik efter det. då kan det lätt bli sådär. att man gör så. men det ger ju verkligen inte den personen rätt att göra så bara för det. och det ska han få veta också. jag skiter i bilderna, det är skitsamma känns det som. men jag blir så arg, jag blir så... besviken. hur kan man vara så elak? det är verkligen ren och skär elakhet genom att göra sådär. och nej, jag vet inte vem det är. och det är ju skitsamma faktiskt, han ska ändå få veta att han gjort fel tycker jag. jag blir bara så jäkla arg.


nu har mor och far kommit hem iaf. och det känns tryggt.
matchen gick bajs och jag har fortfarande ont i foten.

vilken underbar söndag! kärlek till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar