torsdag 22 oktober 2009

paff och puff

jag vet inte riktigt vad du förväntar dig av mig. jag vet inte vad du har för bild. men att säga sådär till mig... det gick verkligen rätt in. hur kan du ens säga så? jag förstår, att du inte kan förstå. det begär jag inte heller. men jag förstår ändå inte hur du kunde säga sådär till mig.

nåväl. det är träning ikväll. det blir kul iaf. fyfan vilken träning jag ska göra! i ren aggression. brukar vara det bästa. och sen var det heller inte meningen att förra inlägget skulle låta som att jag håller på att deppa ihop totalt. det gör jag inte heller. jag ville mer ha råd och tips. eftersom jag just inte vill vara en sån person. det är tungt just nu, det är det verkligen. men kan det inte få vara det då? om några dagar är detta som bortglömt och borta med vinden och då är jag tillbaka på banan igen. men får man inte lov till att vara lite off course emellanåt? det tycker iaf jag.

lördag kommer bli så förbannat rolig som planerna ser ut just nu iaf.
jag hoppas verkligen det blir av. storstaden kommer få fin besök, av ingen mindre än norrbaggen M och hans grabbar. det var väl ungefär en sådär 5-6 år sedan vi sist sågs, vilket betyder att det kommer bli en hejdundrande fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar