torsdag 22 oktober 2009

intolerant

Det blir alltid värre framåt natten.
Långt från alla ljusen alla skratten
Ligger vaken, tänker på dig.
Minns för mycket , och är ensam.
Björn Skiffs


jag har inte sovit nånting inatt. inte ens fem minuter. har bara legat och vritt och vänt på mig. haft alldeles för mkt tankar, alldeles för många funderingar. det blir väl så ibland antar jag. men jag fick ju nästan läsa ut min bok iaf. det kanske man skall se som positivt. men jag kan bara verkligen inte släppa känslan. den är så hemsk. den sitter som berget inuti mig. vill liksom inte försvinna. det kommer den ju göra så småningom, men just nu är den här iaf.

imorse kände jag tydligen för att åka till fridhemsplan också. inte till st eriksplan denna gång som jag alltid annars kliver av på. utan imorse tyckte jag det var trevligt med lite sightseeing. eller kanske inte. är väl bara början på hur denna dagen kommer att arta sig. och ett tecken på att jag behöver sömn. sån där riktig sömn.

fick nyss reda på att jag tydligen skickat iväg ett kuvert igår, utan frankering. känns som att det går sådär för mig.


äsch. det är ingen rolig dag idag heller. men såna dagar får man väl ha ibland, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar