måndag 12 oktober 2009

viva la vida

en ny helg har då passerat och en ny arbetsvecka tar vid.
fredagen tillbringades hemma i lugnets tecken. hade sällskap och vi såg en film som tydligen skulle vara skräckfilm. jag blev rädd en gång och det var då sällskapet skrämde mig. inte filmen alltså. värdelös med andra ord. turistas hette den! lördagen innehöll sport i all ära. först min egen match där vi åka på fet däng av bro. tyvärr hade vi ju endast 2 avbytare så jag tycker inte man skall begära alltför mkt av oss då. vi hade iaf en hel del målchanser så med tanke på hur få vi var tycker jag vi lirade helt okej. kvällen innehöll många trevliga saker. Fick besök av K så vi käkade tacos, drack alkoholhaltiga drycker, såg på fotboll och bara hade det riktigt trevligt. fotbollen var ju i sig helt värdelös med vad gör det när man har sällskap! helt enkelt en väldigt trevlig och mysig kväll. kanske morgon också. vem vet! på söndagen åkte jag ens väng till skärholmen för att inhandla en jacka jag tidigare spanat in men som inte längre fanns kvar. men jag hittade då min oerhört efterlängtade och eftersökta mysfilt som jag inhandlade snabbt som ögat. den släppte jag sedan inte för en sekund resten av kvällen som tillbringades hemma i soffan. utan sällskap. dock väldigt skönt!

ikväll är det träning igen. har ont i hela kroppen och skottmärken överallt. jag ser misshandlad ut typ. och på sätt och vis kanske man är det. vem vet! det ser förjävligt ut iaf. man ser till och med vart hålen på bollen sitter. helt galet!


min födelsedag då, den är ju snart på ingång. vart firas den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar