torsdag 15 oktober 2009

presenter

jag älskar presenter. jag kan inte hjälpa det, förlåt, men jag verkligen älskar det.
och nu låter det som att jag är en girig jävel, men så är inte fallet. jag älskar att öppna paket. sen vad som är är egentligen saksamma. det får ju inte vara tomt, det är ju inge kul. men om det är ett kinderägg eller ett halsband så blir jag lika glad för vilket. själva grejen är att öppna paketet. jag är värre än ett litet barn. på julafton till exempel så samlar jag först på mig en liten hög, ja jag får faktiskt paket på julafton. jag brukar vara snäll :) sen när det ahr gått en liten stund, då öppnar jag första. sakta och njutbart. sedan väntar jag ett tag. kanske samlar på mig två till, sedan öppnar jag det andra. och då är jag oftast för ivrig efteråt så jag brukar ta ett tredje också. men sedan väntar jag ett tag till. bara för att försöka dryga ut det så mkt som möjligt. jag verkligen älskar det!! jag kräver inget särskilt innehåll i mina paket. men jag kräver paket. ja det gör jag faktiskt.

och den underbara lilla själ som kom på paketleken, ja han eller hon får iaf mitt nobelpris. förstår ni vilken underbar lek! ni vet den där då man har en himla massa paket på bordet och sedan slår man tärningar och försöker samla på sig så många som möjligt, och sen får man ta ifrån andra. alltså, jag älskar den. jag blir nästan lite... galen. ja, galen var ordet! men jag kan inte hjälpa det. i'm lovin it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar