onsdag 14 oktober 2009

fluga

sitter och funderar lite smått på matchen ikväll. Sveriges match alltså. mot Albanien.
tänk om det vore så, att Portugal får fet däng av Malta, tänk nu bara om.. jag vet, men tänk iaf. och sen så förlorar Sverige mot Albanien ikväll. kan ni tänka er det då?förstår ni vilken grej det hade varit då ? gud vad jag hade skrattat. jag hade skrattat både mycket och länge. sverige är inte värda att gå vidare tycker jag. alla sitter och hoppas och håller tummarna, det gör fasen inte jag. spelar man så värdelöst som sverige har gjort så har man ingenting i ett VM att göra tycker jag. så det så.

ikväll ska jag på bio iaf, med mackan! det blir trevligt. vi ska se flickan som lekte med elden. det tror jag kan bli bra. jag längtar efter bio popcorn. varför är alltid dom så himla goda? jag saknar bio popcornen i jung ceylon. patong. där snackar vi goda popcorn! och stolarna!! för att inte tala om stolarna. vilka stolar. eller fåtöljer rättare sagt. endast 25kr. bra pris tycker jag. lagomt sådär. jag saknar thailand överlag. thailand med anna saknar jag. shit så roligt vi hade! det var äventyr. kommer aldrig någonsin att glömma när vi får punktering mitt i natten, på en söndag, ute i jungeln. kan ni tänka er paniken? haha. det var grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar