onsdag 1 december 2010

IPhone 4

så har man gått och blivit med iphone 4. vilken trevlig överraskning det blev igår. en utav många! när jag ska kliva av tunnelbanan på hötorget så väljer jag dörren som är längst ifrån mig. varför vet jag egentligen inte då jag inte ens skulle åt det hållet, men när jag sedan kliver av så står Eva precis mitt framför mig. Eva, som var min bästa kollega då jag jobbade på Resfeber. den bästa av dom bästa. en som jag nu inte har träffat på två år, och där står hon! så jäkla coolt. var så himla trevligt att träffas igen och jag hoppas det blir fler gånger snart igen!

ang telefonen så visade det sig att mobilen som jag lämnat in på lagning hade alldeles för många fel så dom kunde inte laga den, därför skulle jag få en helt ny. det visade sig då att eftersom det var under garantin så kunde jag få ta ut en annan telefon för samma värde. jag var väldigt snabb med att ta en iphone 4 då.

sedan har ju mamma varit här nere och hjälpt mig göra julfint i min lägenhet. ni måste komma över och se själva, så mysigt är det! julgardiner, julgran, julstjärna, adventsljus m.m. riktigt fint faktiskt och julkänslan infinner sig bara mer! jag tackar mamma för all hjälp jag fått med allt dom här dagarna! ♥

utförsäljningen har precis varit iaf och alla storhandlade verkligen!! jag hittade några riktiga fynd och det kan nog bli en rejäl sommarfest nästa år, trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar