måndag 13 december 2010

Fairytale

vilken helg det har varit. efter festen i torsdags så behövdes verkligen den här helgen. jag har sovit mer än vad jag varit vaken. efter 17h sömn i fredags så trodde man att jag skulle vara utvilad på lördagen. icke sa nicke. det blev 12h sömn på det också. galet, men välbehövligt.

matchen igår gick ju fantastiskt bra måste jag säga. jag fick till ett grymt snyggt mål rätt upp i högra krysset från vänster kanten och vi vann matchen med 11-2. men det var en mycket märklig match. man kan tro av siffrorna att vi totalt spelade ut dem, men alla var så sjukt trötta efter matchen ändå. den var bara en mycket märklig match.

den här veckan är minst sagt fylld med saker. ikväll blir det tvättning och städning på hög nivå och imorgon är det kalas för hela slanten. Elsir fyller 14 år <3 först julbord med BOJ och direkt efter det iväg på kalas med Elsir. kommer bli mys! onsdag är öppen för förslag och torsdag är det julmiddag med jobbet. det ser jag framemot! förra året var ju en klar succé, hoppas på liknande i år också. helgen kommer bli lugn då inga pengar infinner sig. blir lite julklappshandling och inslagning av allting iaf. pysselhelg <3

sedan vill jag bara informera er om att jag aldrig någonsin i hela mitt liv ska spela alfapet mer. och definitivt inte med kristoffer på engelska. nog för att jag hatar det tillräckligt mkt på svenska med mamma, men på engelska med kristoffer var det värsta någonsin. det där skitspelet accepterar slang ord!! seriöst?! Da, vad fasen är det för ord på engelska? och keet?! vadå keet liksom... nej, bevare mig väl. det är so att jags kulle skriva bängen på svenska men mena polis. skulle aldrig bli godkänt. jag vidhåller att han legat med domaren. vilken sketen domare!




Vissa stunder kan det kännas ensamt
om du undrar vad jag tänker på
så jag håller hårt och kryper tätt intill dig
som om hon skulle försvinna då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar