torsdag 9 december 2010

I'm yours

idg är det torsdg och elsir och jag ska dricka sprir och qhuittrarararara! <3 får vänta på att grabbarna grus hör av sig bara så drar festen igång senare. det kommer bli kanon! på en torsdag?! ja då är det feeest. värmland kommer också, kan ju knappast bli bättre!! stad i ljus, var beredd!!

helgen då? absolut inget planerat förutom match på söndag. känns skönt och det känns som att jag enbart kommer sova hela helgen. det känns som att jag behöver det. imorgon är det på spåret och då blir det mys hemma med gomiddag och chips! fredagsmys.

jag och elsir pratade tidigare om trappsteg. ni vet hur vissa trappsteg kan vara sjukt småa. ni vet sådär små så att det är irriterande att bara ta ett steg i taget, men tar man två steg så blir det för mycket egentligen. det kan vara riktigt störande, eller hur?! tänk vad trappsteg kan göra.

idag när jag åkte t-banan så hade polisen stormat St Eriksplan. typ 15 poliser stod och väntade på oss när tåget rullade in för att stanna. jag hade lust att meddela dom att karln dom sökte hade klivit av stationen innan. det var precis som på film. en snubbe satte sig mittemot mig vid t-centralen där han klev på, min första tanke var att han helt klart var maffiaboss. ni vet han hade det där typiska utseendet för en sån. kanske 1dm längre än mig och bredare än ett kylskåp. samma blick som en sur säpovakt. han satt hela tiden och höll sin mobil i handen. jag tänkte att det var en sån mobil han bara skulle kasta efter ett tag då han använt den för mkt så dom inte kan spåra eller avlyssna honom. han fick ett sms precis när tåget stannade vid odenplan, han läste den och sedan reste sig tvärt och hann precis ut ur vagnen innan dörrarna stängdes. tåget stannade sedan ett tag i tunneln, som att dom inväntade att poliserna skulle va på plats. när tåget sedan kom fram var dom 15 poliserna på plats och det stod 6 bilar utanför vid vägen, redo för flykt.

tror ni jag har sett för mycket film? det tror inte jag.

jag fick precis en trevlig överraskning. tänk vad en långsökt chansning kan ge ibland. den här kvällen kommer bli så oerhört bra! comme une histoire!

idag är det fest iaf. sköl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar