fredag 3 december 2010

Långa nätter

Jag skulle kunna skriva så mycket om allt just nu bara i ren ilska, men nej, det tänker jag inte bjuda på. ta dig i kragen och se till så att vi ses så vi får bort den här skiten istället! GAAH!!! jag vill skriva så mycket, men jag ska inte. jag ska I N T E göra det.

en ren och skär karatefylla ikväll hade suttit fint nu. rejält fint. men nej, jag ska inte göra det heller. jag ska vara hemma. jo, det ska jag.

imorgon blir det mys iaf, känns riktigt välbehövligt just nu. snön faller sakta men säkert ute också, lite i stil med; hej mitt vinterland.

jag vill sluta. typ nu. ligga i soffan och se på spåret känns oerhört lockande!!

så småningom, då allt är klart och bestämt så kommer det komma ett gigantiskt inlägg. och då är det med betoning på gigantiskt där ALLT finns med. det kommer en förklaring till allting och jag kommer inte att hålla tillbaka något utan namn och allt kommer finnas med. jag kommer förklara varför det varit som det varit och vad som händer i framtiden!




Det vankas höst och Du får ofelbart nåt underligt i Din blick
Det är så lätt att genomskåda Dina spel och Dina trick
Nu faller mörkret över stan, och Du går runt och sparkar löv;
som att vinka åt en blind och som att skrika åt en döv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar