måndag 20 december 2010

Jag är hos dig igen

vilken underlig vecka och fantastisk helg det har varit. fest tisdag, bakis onsdag, fest torsdag, bakis fredag, fest lördag, bakis söndag. ja ni ser ju!

helgen kantades av besök från eskilstuna och det var minst sagt trevligt på alla sätt och vis. blev oerhört ompysslad och det tackar vi för. något jag verkligen behövde. fest på lördag med elsir och biljardkarriären har tagits upp igen! tack allihopa för en fantastisk helg!

igår tillbringades dagen hemma med städning och inslagning av paket. mor kom på den briljanta idén att Gunilla eventuellt kunde ta hem en väska åt mig och så blev även fallet. ibland har man tur! blev en hel bag fylld med julklappar. någon har visst varit snäll i år! så det var pyssel hemma med tända ljus, julmusik och inslagning av paket som gällde. elvis hjälpte självklart till med snören. fick även väldigt trevligt besök igår på kvällen också. det var mysigt. du är mysig. tack för alla dina ord.

idag är det stan och tvättning som gäller efter jobbet. ska inhandla min sista julklapp och sedan blir det hem för att fixa med tvätt. imorgon väntar packning och på onsdag åker jag hem. två dagar kvar. känn på orden. två dagar. sen jul. mys!

en liten rolig parentes är att jag testade nyss en app på facebook där man kunde se sina vanligaste ord på statusuppdateringar man skrivit på facebook. och med tanke på mammas klagomål om att jag alltid skriver om fest och supa så här kommer bevis:

- mor: 26ggr
- skål: 21ggr

alltså pratar jag mer om dig än vad jag super. men man kan ju också se det som såhär, att du läser tydligen mer och bättre när jag skriver om fest än när jag faktiskt skriver om dig. där ser du! ordet som dock toppade listan överlägset var Elvis. använt 44 ggr. Elsirs lista slår iaf allt. det måste vara den bästa någonsin. Hennes löd: Jenny på 1a plats och Persson på 2a plats. det är kärlek! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar