måndag 20 december 2010

Jag försvann ett tag på vägen

min husgud som så många redan känner till, Winnerbäck, sa en gång dessa kloka ord:

"Och han ringer och säger; Det mörker Du ser
gör att stjärnorna märks lite mer."

Och det mina vänner är ett par sanningens ord. Det är precis vid såna tillfällen man märker vilka som faktiskt finns kvar. När det var som mörkast för mig så kallade den person som stod mig närmast för bitter och irriterande. Jag hoppas du förstår att all den här röran heller inte varit så enkel för mig, men att jag ALLTID har försökt att göra så det ska bli så bra som möjligt för Dig. Du vet när jag åker och jag hoppas vi ses snart!

Elsir, mitt lilla sötyge. Vi har haft våra problem vi med, det ska gudarna veta. Men du ska ha en stor stjärna i kanten för att du alltid har funnits för mig när det varit jobbigt. Då har du alltid ställt upp för mig och det ska du verkligen ha cred för. Snart blir det ett nytt kapitel för oss i vår saga.

1 kommentar: