tisdag 14 december 2010

Release me




Inte konstigt att man snart flyttar från Stockholm. För det här är iaf något som aldrig skulle hända på en gata hemma i Övik. Det är ett som är säkert.

Jag tycker synd om killen. Tänk dig egentligen hur många år han har suttit och planerat detta stordåd. Säkert i evigheter. Sedan är det bara han som dör på kuppen. Vilket misslyckande. Snacka om flopp.

Idag säger vi grattis till Elsir som fyller 14år. Idag blir det kalas för hela slanten! Avslutningsmiddag med BOJ först i gamla stan på en super mysig restaurang, sedan bär det iväg mot St Eriksplan och Peppar för att fira Elsir. vilken dag det kommer bli!

Jag längtar till torsdag också. Då har vi julmiddag med jobbet och utdelning av julklappar. woho!

Imorse välkomnades man av glögg, pepparkakor och julsånger i entrén. julstämning deluxe!




Sånt är livet nu! Förlåt om jag är bitter å synisk men du vet hur det kan va!
Jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker likadant ibland och vill ha det som jag
Ja, det var inte bättre förr, men det ska bli bättre framöver
å nånstans har man i alla fall kommit om man vet vad man behöver!

1 kommentar:

  1. hmm, jag måste säga att den där filmen du har länkat till avslutades med några väldigt skumma påståenden...

    SvaraRadera