fredag 10 december 2010

Lovely day

vilket kalas det blev igår då. så fördelaktigt! vet inte riktigt hur jag ska summera den kvällen som. mycket speciell, skulle jag nog kunna säga utan att säga för mkt. kan även poängtera att det var oerhört länge sedan jag hade så fruktansvärt trevligt. dom bästa man kunde tänka sig var med och allting var bara så fantastiskt bra! grabbarna grus, kristoffer, värmland, elsir och jag. vilket gäng! vilken fest. jag säger bara; sköl! ♥ what happens on konstgjutarvägen, stays on konstgjutarvägen. sedan vet jag inte om jag mår illa för att jag är fruktansvärt bakis, eller om det är för att jag blev slängd ner i golvet med huvudet före. kan nog även vara av båda anledningarna. vem vet.


I know that we are young,
And I know that you may love me,
But I just can't be with you like this anymore,
Alejandro

Alejandro
Alejandro
Ale ale jandro
Ale ale alejandro



kan dock varmt rekommendera Davidoffs herrparfym Hot water. det är en garanterat-ragg-parfym. finns ingenting som slår den doften. jag kan lova er, och jag har referenser!

i helgen ska jag inte göra ett smack. jag ska bara ligga hemma i soffan och titta på film, varvat med sömn. ni som vill hälsa på är varmt välkomna men jag kommer stanna inne. känns skönt!

fan vad jag verkligen vill tillbaka till sydafrika. en kollega på mitt jobb åker dit nu om en vecka. kan man bli mer avis? tror inte det. jag blev alldeles upprymd bara av att prata om det med henne, det är ett sånt fantastiskt land! alla djuren, stränderna, staden, vinerna, landskapen, mr price och el gringos. vilken grej det hade varit. nåväl, norrland först!

under dagen som gått har jag upptäckt mystiska blåmärken lite överallt på mig själv. om någon vet, har hört eller sett något om hur dessa kom till, ring in på 070-3034235. alla tips är av betydelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar