tisdag 21 december 2010

Kärleksvisan

alltså fattar ni läget?! imorgon åker jag hem. i m o r g o n. så jäkla nice! sedan väntar en lång och skön ledighet där hemma. ser framemot att få träffa alla och bara mysa med er! hoppas dock på att jag faktiskt kommer hem imorgon också, med tanke på allt kaos som är här nere. jag brukar ha flyt när det gäller sånt så vi får hoppas! sedan hoppas jag på att elvis får göra ett besök på mitt jobb under dagen imorgon också. vore så mkt skönare att kunna ha både han och packningen här för att direkt efter jobbet kunna åka med flygbussen. vi får hoppas på det bästa!

imorgon kommer vara den obligatoriska julmusik dagen. en liten tradition jag själv startat och följer. Sanna bjöd på paket igår och lussebullar idag. så fördelaktigt!

fick ett spännande mail igår också om en lägenhet på storgatan. sjukt stor och med helt okej hyra. hoppas även där på det bästa!

ikväll blir det packning på hög nivå och mys i soffan med elvis. Norrland imorgon.



Från och med Du...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar