onsdag 8 december 2010

My immortal

Jag tog tjuren vid hornen nu och tog tag i det hela. Allting är löst och klart. Det känns som att sju stenar har lämnat mina axlar. Jag ser framför mig ett bättre liv helt enkelt. Senaste datumet är 6e mars. Det ni. För att bli stark så måste man våga inse att man är svag. Det här kommer bli så jävla bra!

Ikväll blir det städning på hög nivå för imorgon smäller det. På en torsdag?! ja då är det feeest. oh, så fördelaktigt! då ska det vara fint och städat när man får finbesök i stan. jag tvivlar inte på att kvällen kommer bli kung. det är ju elsir och jag på kalas!

Att du kallar mig för kräk och ber mig dra åt helvette kommer jag inte glömma, för så pass lågt har jag iaf inte sjunkit. den respekten har jag faktiskt för dig. det roliga med det hela är att jag skickade ett nästan likadant mail till dig som du skickat till mig, du borde jämföra reaktionerna! try to be the better person!

imorgon blir det elsir, stad i ljus och sköl. ♥ jag längtar. det känns bra nu! som idag som idag som idag som idag.

förresten, jag färgade håret igår och det syns typ inte ett smack. jag var inne på ica och där hade dom bara två färger, en jätte blond och en rätt så chokladbrun. så jag slog till på den bruna och tänkte att det skulle bli chokladbrun. idag är färgen typ rävbrun. ni vet sådär röd/brunaktig. hur fasen kommer det sig?! nåväl.



As my soul heals the shame
I will grow through this pain
Lord I'm doing all I can
To be a better man

Go easy on my conscience
'Cause it's not my fault
I know I've been taught
To take the blame

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar