måndag 6 december 2010

Superman

Vilken helg det har varit! man kan absolut inte säga att jag lever ett tråkigt liv, det är minst sagt händelserikt!

Fredagskvällen var oerhört lugn och skön hemma med på spåret på tv, god mat och mys med elvis. Lördagen bjöd sedan på ett spontanbesök i Västerås med riktigt trevligt sällskap. Blev vin, god mat och mycket spel. Många förluster blev det också, men för vem kan vi utelämna. Man får tacka för en trevlig morgon och det bar sedan hemåt till sthlm igen och tidig läggdags.

Det jag dock inte får glömma är att jag förmodligen hade mitt livs roligaste bussresa. Stod en snubbe på väg in till bussen i kön som var rätt så onykter, och naturligtvis skulle han sätta sig bredvid mig. vart annars?! som tur var så var han dock bara en jävligt rolig typ i fyllan så det gjorde inte så mycket. man kan säga att han iaf underhöll halva bussen. jag ber om ursäkt att vi aldrig gifte oss och jag hoppas du hade en fortsatt trevlig åktur med tv4 nissen.

just nu försöker jag spara till en sydafrika resa för att kunna hälsa på mina gringos. det går sådär kan man väl säga. på 3 månader har jag nu sparat ihop 200kr. försök räkna ut hur lång tid det tar att få ihop 10 000. lång tid, med andra ord.

jag hoppas verkligen att jag betyder så pass mkt att du iaf kan undvara en timme för att reda ut den här skiten. Jag tycker faktiskt inte att jag förtjänar ett skit av det här när jag trodde att vi hade rett ut det och jag redan har bett om ursäkt för mitt idiotiska beteende. jag vet inte vad mer än så du begär av mig. jag hoppas att vi fixar det här snart!!

och sötöge maria då. på torsdag blir det fest. på en torsdag?! ja då är det feeest. hade nästan glömt bort det när jag kollade min kalender imorse. trevligt må jag säga, väldigt trevligt!

träningsmatch idag? eventuellt. vi får se hur det blir helt enkelt!

snart jul. ♥




It might sound absurd
But don't be naive
Even heroes have the right to bleed
I may be disturbed
But won't you conceive
Even heroes have the right to dream
And it's not easy to be me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar