fredag 3 december 2010

Hurtful

fan igår var det mitt 444:e inlägg. hur coolt är inte det i en blogg som heter nr44?! det borde ha firats. synd att jag missade det.

det visade sig att det detektiven luskat fram igår stämde mycket väl. precis som jag förstod. ibland är jag för bra för mitt eget bästa. jag borde vara med i det där programmet sveriges olösta fall eller vad det nu heter. jag skulle säkert lösa hela skiten! höga tankar? nej inte jag!

snart har vi morgonmöte och då bjuds det på lussebullar, pepparkakor och glögg. hur mysigt är inte det på en skala?! glömde säga igår att vi fick en present från Chanel gänget på jobbet igår också. där snackar vi 4 av 5 toasts!

ikväll blir det hemmamys till 110%!! soffläge med gomiddag, chirre & dipp och på spåret! svårslagen fredagkväll faktiskt. imorgon ser det ut att bli västerås av alla ställen, coolt. har aldrig varit där tidigare så det kan bli trevligt. får vi hoppas iaf!

sedan måste jag åka och lämna tillbaka min nyinköpta jacka också. köpte den i måndags och igår gick dragkedjan sönder. orka ha bra kvalitet på saker och ting!

ser ut att bli en bra helg trots allt. vi hoppas på det bästa iaf. nu är det fika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar